2012. augusztus 18., szombat

Mitől vagyok csendben?!

Régóta tervezem, és folyamatosan megvalósítom. Az akvarista fanatizmusom - igaz rövid ideje, de mondható annak ha már ennyi mindent megteszek érte - végül-is megkövetelte az átalakításokat. Nagyot akartam, és ha kiszállok a fészekből, akkor anyám ne az ablakon akarja kivágni azt ami vagyonokba került. Tehát, masszív legyen, mégis szétszedhető.


Aki már épített szekrényt az utolsó csavarig, az bizony tudja hogy ez nem egyszerű kérdés...

No-de mindezek előtt. Zöld&Bordó! Ablak rendberakás. Ablak festés. Szétszedés fent, lent. Hatalmas felfordulás hónapokig.

Pár kép. Amiket telefonnal készítettem, ezért a minőségét kérem ne érje szó.

 
Uhh?!


Szépen szárad.


 
 Fentről le, és fent-fent.


    
 A bíbor&zöld&fehér trió találkozása. Nem is olyan egyszerű.


  
 Új ruhás szekrény! JEEE! Minden nő álma én vagyok, akár gardróbot is építek. :D


 Bíbor sarok üresen, majd egy félkész szekrénnyel.


A még mindig nem kész akváriumos szekrény alsó része felkészítve... Jól látható hogy a két alsó lyukba befér a két 72l-es medence.


Gondolom senki nem hiszi hogy kipattant a fejemből mindez. Hát, nem is. Csak egy kicsit. Volt mérés meg tervezés hetekig-hónapokig. Kicsi a szoba, nagy a terv, el kell férni a jövendőbeli hozzávetőleg száz szobatársammal.


Oké. Vannak tervek, mivel mókás lesz a jövőben számomra, így befotóztam azokat is, főleg magamnak. EGO mi?

    

Egyébként meg nagy a pofám, nem is kicsi, de ez így jó. A tervek csak útmutatók voltak, sosem az valósul meg ami ki van találva. Nem tartok meg mindent mm pontosan, csak ott ahol az fontos.



Persze még nem vagyok kész, ez csak egy rövid helyzet-jelentés.