2012. augusztus 29., szerda

15-1! Gyilkosság történt.

Avagy a gyilkos mpanga és a kis auratus története.




 Pár nappal ezelőtt, hazaérek, benézek a medencébe, minden rendben. Igaz már kicsit barna-algás a sügerek akváriuma, de ezzel nincs mit tenni. Olykor ki kell takarítani.
 Este mikor már közel álltam ahhoz hogy lefeküdjek, egy furcsa megérzésem támadt, rá kell néznem a halakra. Igaz a másik medence volt gyanús, mert egy megbetegedés miatt elhullott egy Molly múlthéten, gondoltam tüzetesebben rájuk nézek.
 Ott nem volt gond, már-már másznék fel a két méteres magasságba szunyálni, akkor megpillantottam egy gyilkos áldozatát.
 Hamar körbe rajzoltam mint Doszpot Péter, és pillanatok alatt konstatáltam hogy erre csak Dezső képes a jelenlegi lakók közül, ugyanis szerencsétlenül járt auratusunk fejét vesztve keringett a víz tetején..


 Igazság szerint Dezsőre nem tudtam haragudni, mert az ivadékok olyan géneket hordoznak ami ivarérett korukra gyilkos ösztönné válik. Gyakorlatilag az ő felmenőjük miatt kellett Dezsőt haza importálnom, túlélése érdekében. Revansot vett. A másik indok, hogy nem szeretném őket megtartani a fentiekből adódik. Más fajok lesznek, amiket a jelen pillanatig nem tudtam eldönteni.


Vagyis csak egyet...


A faj neve pedig nem más mint: Sciaenochromis fryeri „Ice berg”

Ám erről majd később. :)