2012. szeptember 29., szombat

Nano zöld

 Igaz a vegyes akváriumom tele van növénnyel, de azokban semmi extrát nem érzek. Persze szép szép, ám nem elég. Nekem.

A nagy akvárium gondolatait is átmérlegeltem, nem lesznek sügerek. 65x felmerült bennem az utóbbi hónapokban. Két opció van.

1. Sügeres, kevés gondozással, szinte növénymentesen, mivel nem tarthatóak együtt.
2. Vegyes. Dzsungellel. 1,7m széles kertem lehet, bármikor gondozható, kikapcsolja az agyam.

Nyomjunk egy tesztet. Megvan a régi 40l-es diversa, veszek minimál értékben táptalajokat, és újra rászánom magam a parvula-ra. Mert az nekem kell. 

Költséghatékony módon kitéptem a régi 50cm-es LED csíkokat a tetőből, és belevarázsoltam egy fémprofilba, amit ezekhez vettem, csak végül nem használtam fel. Tetejére rápattintottam az akril áttetszőt, és totálisan vízállóak vagyunk.


 


 Még anno amikor megvettem a 40-est januárban akkor vettem hozzá egy szép vasfát. Többször volt használva, és mindig kivettem. Talán most nem fogom... Sárgítja a vizet, de marha jól néz ki.. Főleg hogy az új tető nélküli variációban még ki is lóghat.

 Így megvan az alap, kell pár kő (pont szárad pár), a fent említett gyep, majd a 72l-es vegyesből egy-két szebb nagy növény kiveszek.
 Első körben ennyi, ha lesz mit írni, írok. erről is.