2012. szeptember 30., vasárnap

Nano tervek


Tegnap gondolkodtam, és félkészre terveztem. Ma is terveztem. Lássuk a végeredményt. Legalábbis azt amelyik oda vezet.
Azt röfögtem ez egy teszt lesz. Ember legyen a talpán aki engem megért, hát mutatok pár számot, hogy miért tesztelek.



JBL Florapol növény táptalaj koncentrátum - 1 520,00 Ft
JBL Manado általános növénytalaj - 3 liter - 1 940,00 Ft
Eleocharis parvula - 1 600,00 Ft
Vallisneria americana (natans) - 690,00 Ft
Easy Carbo - a folyékony CO2 - 500 ml - 2 890,00 Ft
ADA Vasfa - Dark Iron Wood - M - 3 990,00 Ft
JBL Sansibar Black 5kg - természtes hatású dekorhomok - 3 200,00 Ft
+ egyszer meg kellett vegyem az akváriumot
+ Imitől kölcsönkapott szűrő, amit lassan illene vissza adjak neki
+ a mostani növesztésből 1-2 növény

++ időm, amit inkább másképp fogalmaznék: az egész lényege, és ami miatt megéri.

A kézzel fogható összeg 16e pénz. 40L-re!

Sajnos csak leírni tudom hogy miként akarom megcsinálni, mert már alig várom hogy összerakjam.. Rendeltem fekete homok hatású aljzatot.

Kiguglizva valahogy így fest:
Szóval tuti remekül fog festeni...

Mögötte pedig az áhított Eleocharis parvula:


A háttérbe egy gyönyörű vasfa:

Na? Na igen, amíg nincs egybe, addig nem túl elképzelhető hogy mi lesz. Ehhez kell a türelem. Ha minden igaz kedden megkapom a cuccot, utána neki kell essek, hogy a növények ne pusztuljanak el.

Igen, hal majd lesz benne. De nem ez az elsődleges.. De előbb épüljön fel a rendszer.

Mivel a növények mini egységben érkeznek hozzám, és nem egy komplett gyepet kapok, ezért készülni fog számos fotó, hetente, egy pozicióból tuti. Mindig este, sötétbe. Lehet naponta kéne, de majd kitalálom. Utána lehet belőle jó mozgóképet csinálni.. :)

Következő postnál már az anyagokkal jelentkezem..