2012. december 2., vasárnap

Átalakítva.

Nagyon sok halogatás és töketlenkedés után egy nappal a tervezett előtt véghezvittem a végrehajtást.

Mondanom sem kell már most gyönyörűen fest az akvárium, pedig a növények még nem is kapaszkodnak...

 
Előtte - Utána

Tehát már régóta terveztem a dolgot, de sosem sikerült elég egybefüggő időt találnom, úgy hogy a halak is el legyenek téve, és legyen elég edényem mindennek. A szobáról nem csináltam képet, de őseim fogták volna a fejüket azt a pancsoldát amit itt csaptam.

Az átalakulás képei kronológiai sorrendben:

 Halak már kiszedve. Legalábbis akik adták magukat...
 Növénylavor.
 Félig leeresztve...
 Ez a kép fotós szempontból adta magát, a következővel egyetemben..

 Hült helye!
 Csak táptalaj, ahogy elő vagyon írva víz nem éri.
 Rákerült a "Mandoo" is...

 Díszletezés
 Növényekkel, elég szar kép lett de nem tudtam hogy ennyire, és csinálnom kellett hogy a növények ne száradjanak ki..
 Vizesedik!
Feltöltve. Szép zavaros, de ez tudtam hogy ilyen lesz.

És másnap reggel.. Magáért beszél.

Mostantól érdemes hetente csinálnom képet, de igaziból három hét múlva érezhető az első változás, majd három hónap lesz mire megnő a gyep a pici elachous pamacsokból, De ahhoz ki kell cserélnem a fényforrást is, ami szerintem hó végén esedékes, de gyanús a január első hete..