2013. december 27., péntek

2013 vége

Az előző bejegyzéshez képest pár dolog változott. Szinte fix lett az út időpontja. A főnök tudja, félig bele is egyezett. Ez pozitív. Úgy döntöttem jön velem egy komoly fényképezőgép is, mert ha nem örökítem meg, azt életem végéig megbánnám.

Mivel szép volt az év vége, és az anyagiak is azt mutatták megvettem ma az új gépet, a technika 2011-es, ám hatalmas külömbség a D60 után. Az optika piszok jó. A 18-55-ös képéhez képes láthatóan szebb képeket csinál. Api 18-135-ös obija sem csinál szebb képet. Szóval egyszerűen eddig elégedett vagyok. Holnap lesz egy kis-csoportos inda fotós fotózás, mi-más. :)

Sajnos a régi memória kártyám tönkre ment, így azt is kell szerezni, de legalább valami jobbféle lesz.

Mivel bejegyzés nincs kép nélkül, ezért az első képek kerüljenek hát fel.