2013. május 4., szombat

Iwagumi átalakulás - és co2

  Hirtelen felindulásból elkövetett megtervezett cselekedet áldozata lett az akvárium. Tegnap indult  az egész, beszereztem a legolcsóbb nagynyomású co2 berendezést, majd nekiálltam kitépni a növényzetet.      Természetesen ismét felkeveredett az aljzat ennél fogva tegnap este már úgy tettem le az egészet, hogy ma mennem kell egy zsák mandoo-ért.
  Nosza neki, reggel 4kor keltem fejfájással, miután lassan összevakartam magam használhatóra, el is kezdtem a hosszú procedúrát.

  A régi vágy egy Iwagumi stílusú összefüggő zöld-gyepes gyönyörűség. Eddig ennek nem tudtam megfelelni mivel nem volt normális co2 beadagolás. Sok növényt kidobtam, végül 3 típus maradt. a HC cuba, a Myriophyllum matogrossense, és a Eleocharis Parvula.

A terv a HC végig futtatása mindenhol, a Parvula pedig hátra lett ültetve egy sorban, ebből nem maradt sok, de remélem összeszedi magát. Jobb hátsó sarokban kapott helyet a matogrossense, az fogja eltakarni a technikát reményeim szerint.

Mivel HC-ból sok lett relatíve ezért sok kis alaptőt sikerült ültessek, nagyon remélem hogy a következő 1,5-2 hónapban benövi a teljes aljzatot. Mert ilyen körülmények között kutya kötelessége már.

 

Mivel ki kellett rámoljak mindent, így megszámolhattam a garnélákat, 9-en vannak, mindannyian már szép pirosak. És ahogy kell készült egy kép a teljes akváriumról is. Ez még elég gagyi, köszönhető a friss indításnak.. Hetente igyekezni fogok csinálni egy képet ebből a szögből, kíváncsi leszek a végleges kép kialakulására.