2013. január 1., kedd

Eltelt egy év..

Hugi okosítása, hogy gondoljuk át mit műveltünk egy év alatt.

Megfontolandó! Egy dolgot kiragadtam mindebből, ami az akváriumozás.
Három nap múlva lesz hogy egy éve hazahoztam az első _saját_ akváriumom, tehát gyakorlatilag év elején. Addigra már rég tervezgettem, hogy de jó lenne.. Kaptam hozzá sok mindent a családtól karácsonyra (idén is).

Azóta sok víz lefolyt a kopoltyúkon. Az akkoriak közül egyetlen egy halam él még. Nőtt is 2-3 cm-t. De nem is ez a lényeg. Egy hónapja alakítottam át az akváriumot igazi növényesre. Na most kezd mindez beérni.

 



Azóta is vártam hogy végre az akvárium falánál lássak egy gyökeret lenyúlni, és végre! Végre! Mára odakerült. Szóval pici öröm, de jól indult az év. Kíváncsi vagyok a következő napokban hova fejlődik...