2012. október 24., szerda

Balantiocheilos melanopterus - Cápamárna

Sikerült szert tennem egy Cápamárnára! Amikor első alkalommal betértem a kedvenc kisállat boltos nénimhez, a volt iskolám sarkában, ez volt az a hal amit tudtam hogy nem lehet, de mocsokmód tetszett.

Akkor még csak 40l-es akváriumom volt, később a 72l-est meg már úgy vettem meg hogy sügereknek lesz. Aztán nemrég lemondtam róluk, de nem volt, és el is feledkeztem róla... Elvileg veszélyeztetett faj, viszont 3 is volt a boltba! Közbe már tudtam hogy ez nem marad pici, ez tetszett főleg benne. No uccu neki, ma bementem CO2-ért, és mint mindig szét is néztem. Hát mit látok?! Őt és két társát.. Mivel ez egy nyugodt faj, és elvan magában, csak egyet hoztam, a szép az egészben, hogy amíg pici addig elvan a mostaniban, és mire nagyobb hely kell neki, kész lesz a nagy akvárium. Az biztos, hogy szép dísze lesz a szobának.

Nomeg a csapatról is készült pár szép kép...